voorinformatie deelnemers

Beste MudRun deelnemer,
Wat praktische informatie jullie als deelnemers (vergeet je maatje(s) niet te informeren als je voor meerdere personen hebt ingeschreven):
De weg Corsica is de weg vanaf de snelweg als je ons dorp in komt rijden.
Parkeren: Parkeren kun je op de aangegeven plaatsen a €2,- per auto.
Volg de instructies van de parkeermeesters. Fietsen plaatsen langs de weg De Bresser zoals aangegeven.
Aanmelden inschrijven:
Nadat je je via onze website hebt ingeschreven ontvang je via de mail je E-ticket. Zorg dat je dit E-ticket bijhebt (digitaal of op papier) zodat deze gescand kan worden. Hiermee kun je je melden in de kantine van VOW Zijtaart. Ben je dit bewijs kwijt meld je dan even via mail bij info@vow-mudrun.nl met je bestelnummer of mailadres waarmee je je hebt ingeschreven (kan ook in je spamfolder zitten hebben we gemerkt). Zie onder bij de rode punt waar je je moet melden voor het inschrijven en dat doen we in onze voetbal kantine. Je krijgt bij het aanmelden in de kantine 1 bandje voor om je pols waarmee duidelijk is dat je een deelnemer bent van onze Mudrun op een bepaald tijdstip. Zorg dat je tijdig aanwezig bent om je aanwezigheid te registreren. Wanneer je een shirt hebt besteld zal deze hier ook voor je klaar liggen, let op dat je wel een shirt apart had moeten bestellen deze zit er niet automatisch bij!
Inleveren getekende algemene voorwaarden:
Bij deze mailing zitten de algemene voorwaarden welke je tijdens het aanmelden op 14-4 getekend in moet leveren. Ben je onder de 18 jaar zorg er dan ook voor dat er een handtekening van je ouders op staat. Middels tekenen van dit formulier teken je dat je deel neemt op geheel eigen risico en dus VOW nergens aansprakelijk voor kunt stellen mocht er wat gebeuren. Zorg dus dat je dit formulier getekend bij hebt zonder dit bewijs kun je NIET starten!
Beveiligde garderobe:
Er is dus een beveiligde garderobe waar je je spullen onder toezicht achter kunt laten, volg de borden. Geef je tas af aan de vrijwilligers welke zorgdragen voor je spullen en je krijgt een bandje in de garderobe welke je ook om je pols moet plaatsen. Hierop staat een nummer en een bandje met hetzelfde nummer doen we om je tas, na de run zorgen wij dat je weer snel je spullen beschikbaar hebt.
Douchen:
Na de MudRun bied VOW MudRun u de mogelijkheid om gebruik te maken van de douches zie gele punt op de plattegrond. Gelieve deze wel netjes achter te laten zodat de volgende ook in een schone douche kunnen douchen. Op een bord voor de kleedkamers staat aangegeven welke kleedkamer je kunt gebruiken.
Start:
De starttijd is starttijd van de warming-up welke door Drive in discotheek Robbie & Williams en Souplesse Sport & Dance verzorgd zal worden. Na de warming up zal de MudRun echt gaan starten. Via de omroep installatie zullen we de starters voor bepaalde tijden vragen om gereed te gaan staan.
Route:
Het eerste deel van de Mudrun lopen de deelnemers voor de 7 en 10km samen. Er zal op de route een duidelijke splitsing worden gemaakt wanneer de 7 en 10km van elkaar gaan scheiden. Later zullen de routes weer samen komen.
Obstakels:
Wanneer je een obstakel niet wil doen dan hoeft dit ook niet. Niets moet alles mag.
Einde:
De MudRun zal weer eindigen bij ons op het sportpark waarna je eventueel een fotomoment kunnen schieten bij onze finish samen met onze supermooie ontworpen medaille.
Ook hebben we een overzicht waar de obstakels allemaal te vinden zijn voor de wandelaars of fietsers onder ons.
De kantine van het sportpark zal geopend zijn waar je dan ook eten en drinken kunt verkrijgen voor en na de MudRun. Daarnaast zal op het binnenterrein van het sportpark ook onze beroemde hamburgers en shoarma gebakken gaan worden
door het HamPa paleisje. Tijdens de MudRun betaal je met Mudjes een Mudje is verkrijgbaar aan de Mudjesbalie in de kantine a €1,- per stuk, Mudjes zijn alleen deze dag geldig en natuurlijk ook weer inwisselbaar. Een Mudje is ook door 2 te
delen waardoor je 2 halve Mudjes hebt ter waarde van € 0,50.
De weersverwachtingen zijn wisselend dus zorg dat je je hier goed op voorbereid en mocht het wat kouder zijn dan hier rekening mee houden met de kleding.
We willen bij deze al ons dankwoord uitbrengen richting onze vrijwilligers, zonder deze mensen zijn dit soort evenementen niet te organiseren. Geef ze je waardering en bedank ze mocht je daar aan denken terwijl je vol overgave bezig bent aan de
Mudrun! Naast onze vrijwilligers willen we natuurlijk de bedrijven bedanken welke hun bijdrage hebben geleverd om dit alles mogelijk te maken. Onze grondeigenaren zijn ook erg belangrijk deze moeten hun grond toch maar weer beschikbaar willen stellen waar wij ons parcours op uit kunnen zetten. Die hebben we ook nodig om een leuke tocht te maken voor een leuke prijs, voor jullie.
Volg de ontwikkelingen met het opbouwen van de obstakels via onze Facebook pagina, VOW Mudrun en ons evenement op Facebook: VOW Mudrun PART 5
Tot aanstaande zondag namens de organisatie, wij hebben er zin in:
Alco, John, Jeroen, Harm, Rob, Pieter Jan, Mia,, Petra, Marsha, Marco, Toine, Pieter.